Ewolucja gier planszowych: od starożytności do współczesności.
Kiedy posyłamy nasze dziecko do pierwszej klasy szkoły podstawowej, z pewnością jesteśmy dumni, że nasze dziecko radzi sobie dobrze w szkole chcemy patrzeć jak się rozwija, w jakich kategoriach są one właściwe, jakie przedmioty je interesują. Uczeń podstawówki w klasach od pierwszej do trzeciej szkoły podstawowej w głównej mierze uczy się samych podstaw, inaczej pisania, czytania, liczenia, składania wyrazów, sylab, pisania całymi zdaniami. Na dalszym etapie, inaczej w klasach od czwartej do szóstej są realizowane dalsze plany, jakie już nie są oparte na nauczaniu zintegrowanym. Tutaj różnica polega na wielu przedmiotach, jakie są wprowadzane w zakres nauki drobnego dziecka. Są wyliczone takie przedmioty jak język polski, matematyka, język obcy, geografia, biologia, ANCHOR, w wielu przypadkach nawet fizyka w późniejszych klasach szkoły podstawowej. Religia, wychowanie fizyczne, sztuka są też tymi przedmiotami, które mogą kształtować świadomość dziecka, nakierowując go na dobrą drogę. Uczeń podstawówki może w istocie dużo się nauczyć.
1. Zajrzyj tutaj
2. Odwiedź stronę
3. Kontynuuj
4. Znajdź więcej
Ekologia w grach planszowych: jak twórcy dbają o środowisko.